FAQ

Som un grup de ciclistes, podem trobar el nostre berenar a preparat?

Sens dubte!! Telefona’ns (ò truca’ns) amb antelació i ho tendrem tot a punt per a que no perdis ni un minut en la teva ruta

Si som vegetarià, alèrgic, intolerant a algun aliment....

Cap problema !, avisa’ns amb antelació i tendrem el menú adaptat a les teves necessitats

Tenim nins petits...

Fantàstic !! Posam al teu abast el nostre servei “Family Day” que consisteix en entretenir els mes petits, entre 3 i 10 anys quan hagin acabat de dinar, mitjançant una persona capacitada i durant una hora totalment de franc, quan hagin acabat de dinar i així us podreu relaxar durant la sobretaula.

Com funciona el servei “Famili Day”?

Molt fàcil, és un servei gratuït inclòs durant els migdies dels dissabtes i diumenges. S’ha de reservar amb antelació
En cas que no fos possible comptar amb aquest servei, se us comunicarà en el moment de fer la reserva.

Convé reservar amb antelació ?

Sí, com que estam en el terme municipal de Santa Eugènia podràs evitar,  si el restaurant està complert , fer un viatge de bades.

I si quan telefoni o us enviï un correu no hi ha taula disponible?

Cap problema ! Nosaltres prendrem nota i amb molt de gust t’inclourem en el llistat d’espera i , tot d’una que tenguem taula disponible, t’avisarem/confirmarem via mail, whatsapp, mòbil...

En qué consisteix el Menú Degustació?

El format Menú Degustació constarà d’un aperitiu, una ensalada o similar, dues degustacions de peix o marisc, dues relacionades amb carn o verdures, un plat especial i postres. En resum, vuit degustacions per a delit dels sentits.                                   

Puc variar el nombre de comensals d’una reserva?

Sí per suposat, simplement t’agrairem que ens avisis amb antelació per a poder adequar la sala i no perjudicar a altres clients amb reserva.

faq santi pons
 
 
www.santipons.es - Ctra. Palma-Sineu Km 15,5 - tel. 971 144 158 - restaurant@santipons.es - aviso legal